.

از هر بحث و جدلی خودداری میکنم. مگر آنکه به موضوع خاصی مربوط باشد یا با شخص خاصی باشد. در آن صورت هم بحثی وجود ندارد. تنها قدرت نمایی و تحذیر و تهدید و تهاجم میکنم. در بقیه موارد هم به سکوت اکتفا میکنم.

عصر دلگیر چهارشنبه. پس از گفتن حرفایی 4 ماهه در باب اخلاق ناپسند یک شخص و اقدام به قطع ارتباط با شخصی دیگر، راهی شهر شدم. یکی از کافه های همیشگی م. به ایمان زنگ زدم. خیلی ساده "اگه برنامه نداری بیا بریم بیرون". "نه. کار دارم. نمیتونم" و صدای متعجبش را وقتی به یک "باشه. خداحافظ" اکتفا کردم شنیدم. کاری خاصی با اطرافم ندارد. علی الحساب تا پایان امتحانات همدم من موسیقی و کتاب است...

  • پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
Designed By Erfan Powered by Bayan